[ LUGOS ] Javna tribuna LDS

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Sep 5 14:45:54 CEST 2000

On Tue, Sep 05, 2000 at 02:13:34PM +0200, Dejan Kelemina wrote:
> Mislim, da je vsako promoviranje strank na debati zelo nesramno in v
> neskladju z načeli LUGOS-a.
> Mogoče sem preveč občutljiv a ko vidim okrajšavo LDS rahlo poživčkam

Bah. Eni pa pozivckamo ob cem drugem, kar nima veze s strankami. Recimo
ob takih mailih, ki pogrejejo debato, ki se pravzaprav ni niti zacela,
in se brez takih postov sploh ne bi.

Mesanje po mrzlem dreku.

*plonk*

P.S.: Ce nima nihce kaj relevantnega povedat (utemeljenega in v zvezi z
Linuxom, ne pa Bajuk-Drnovskovega nakladanja), naj bo od zdaj naprej raje
tiho.

EOD.

--
Borut