[ LUGOS ] MDA konzola -- drugi monitor

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sre Sep 13 19:39:36 CEST 2000

Spremenil sem mdacon.c, tako da *naj* bi bile tipke na F9-F12.
To mi izpise tudi ob vklopu, le da se ne dogodi nic.
Premikanje z Alt+L/D deluje, a le na prvih 6. konzolah.
Tipkovnica, katero uporabljam nima tipke AltGr, kolikor mi je znano
je to tako ali tako kombinacija Ctrl+Alt. No, tudi to ne deluje.

vega:/# modprobe mdacon
mdacon: Hercules with 8K of memory detected.
Console: switching consoles 9-12 to MDA-2
vega:/#

Ve kdo za kaksno dodatno dokumentacijo, na mojem racunalu nimam tako
rekoc nic ...

b.

[snip]

Dodatne informacije o seznamu Starilist