[ LUGOS ] Hitrost računalnika

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Sep 15 20:57:22 CEST 2000

Howdy!

On Fri, 15 Sep 2000, Roman Maurer wrote:

> Nam zaupaš ime tega strežnika?  Je to http://www.rzs-hm.si/?

:)

> Kolikor sem videl na vaših straneh, se strani samodejno osvežijo z novimi
> podatki, sicer pa so navzven statične, kar se mi zdi zelo fino.  Ali lahko,
> prosim, kot webmaster na rzs-hm.si napišeš kaj več o tem?

Lahko kaj malega napišem kot metod.kozelj na rzs-hm.si, kot webmaster@ pač
ne ...

Torej, imam cel kup shell skript, ki občasno (na 5 minut do 1 dan)
osvežujejo strani. V skriptah si malo pomagam še s sedom in awkom. Skripte
so svoj čas tekle na tem istem računalniku, sedaj pa tečejo na enem
drugem. Tako skonstruirane HTML-je se odloži na www server in to je
to.
Svoje čase je bila ta mašina sploh kar zasedena (obdelava satelitskih slik
za na www in TVS), izdelava radarskih slik za na www, ...). No, sedaj teh
stvari ni več na tej mašini.

Kot rečeno je nekaj stvari tudi dinamičnih. Recimo brskanje po slikovnih
napovedih modela ALADIN. Ni se mi zdelo narediti 50 skoraj identičnih
statičnih strani, zato tam uporabljamo CGI skripto (shell skripta). Druga
stvar pa je izbira med šumniki in sičniki. Če človek izbere sičnike, se
dokumenti pretvorijo iz šumeče variante sproti. Za to skrbi en CGI
program, ki sem ga napisal v C-ju. Poleg konverzije šumnikov v sičnike
namreč še popravlja URL-je.

Aja, BTW, ta isti računalnik je še proxy server za cel HMZ (cca 250
računalnikov; mesečno prenešeno kakšnih 10GB prometa, v špicah pa kakšnih
10.000 requestov/uro).

Peace!
  Mkx