[ LUGOS ] PostgreSQL

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pon Sep 4 18:29:26 CEST 2000

On Mon, Sep 04, 2000 at 05:21:05PM +0200, Bostjan Muller wrote:

> Meni je slo na ta nacin precej podatkov... izgubil sem particijo.. po reformatu
> pa je zadeva delala zopet ok (na ext2), vzrok je bil izpad elektrike, na
> reiserfs sem sam namenoma potegnil vtikac iz vticnice, pa ni bilo nic, reiserfs
> se je ob rebootu lepo dvignil opravil se tiste transakcije, ki jih je moral in
> lepo laufal naprej...

Bah, to je cisto irrelevant... Meni je ext2 ze vsaj 150x ostal brez
stroma... Pa se ni nikoli nic izgubilo...

Moras najbrz malo vec kot enkrat probat, da vidis a res dela.

Je pa res, da je ext2 en lousy filesystem. Da ne bo kdo mislil, da trdim, da
je ext2 edina riba v morju.. ;>

Kako je pa z ext3? Jaz sem ga priblizno pol leta nazaj instaliral na enem
20GB disku in sem po enem tednu ostal brez diska... Je zdaj kaj bolje? ;>

BTW, ima kdo kake podatke kaka je primerjava hitrosti ext2 in reiser?

David!
WWW  -- World Wide Wait

Dodatne informacije o seznamu Starilist