[ LUGOS ] PostgreSQL

Bostjan Muller neonatus na neonatus.net
Pon Sep 4 17:21:05 CEST 2000

* On 04-09-00 at 17:11 Tomaz Borstnar (tomaz.borstnar na over.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Hitreje se pobere, ker ima fsck manj dela, ne?
>
> Tomaz

+----and here the quote ends----+
Hmm... mislim da ni problem v sami hitrosti pobiranja, pa tudi fsck-ja v bistvu
nima kot takega, je namrec journaling datotecni sistem, ampak v tem, da ob
crashu ne izgubi podatkov.. vec o tem verjetno pise na reiserfs-jevi strani...

Meni je slo na ta nacin precej podatkov... izgubil sem particijo.. po reformatu
pa je zadeva delala zopet ok (na ext2), vzrok je bil izpad elektrike, na
reiserfs sem sam namenoma potegnil vtikac iz vticnice, pa ni bilo nic, reiserfs
se je ob rebootu lepo dvignil opravil se tiste transakcije, ki jih je moral in
lepo laufal naprej...

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na neonatus.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na neonatus.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist