[ LUGOS ] Streznik

Leon Koricki Leon.Koricki na campus.fe.uni-lj.si
Čet Sep 7 06:25:43 CEST 2000

----- Original Message -----
From: Borut Mrak <borut.mrak na ijs.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Wednesday, September 06, 2000 11:19 PM
Subject: Re: [ LUGOS ] Streznik

poleg tega pa se priblizno 300 ljudi na uro s podatki na strezniku.  (vsaj
tko si jest predstavljam to)

> 300 ljudi na uro bi stregel s cim? staticno vsebino? Potem zadosca HP-jev
> kalkulator. Tudi za dinamicno vsebino ni treba dosti...recimo Palm bi bil
> cisto OK ;-]

Ne to ni staticna vsebina, vem pa tudi da dinamicna ne potrebuje veliko vec
procesorske moci.

> Kar se streamanja tice zadeva verjetno ni prevelik problem, ce ni treba
> streama na sami masini tudi encodat. Ce gre samo za to, da pride na
> masino en stream, ven pa 30x vec, je po mojem mnenju dovolj ena taka malo
> boljsa masina, ki jo kupis v trgovini. Razen ce gre seveda za enormne
> streame.... kaksen live XXX free video 3x2 cm pa seveda ne bi smel biti
> problem.

Ne mislim, da imajo kamere, ki so priklopljene na video server real-time
kompresijo ze v video serverju (motion jpeg). Zadeva je namenjena
spremljanju proizvodnje v enem podjetju. Velikost slike je pac vseeno malo
vecja od 3x2 cm.

> Za encodanje videa pa je hmm....potrebno toliko konjev, kolikor jih
zahteva
> encoder...to pa mora povedat avtor softvera, dobro pa je zadevo tudi
> potrdit empiricno. Ker ce real rece, da rabis P100 za encodat nekaj,
> to se ne pomeni, da je tudi v praksi tako.

> Kaj ma samba z web serverjem?

Nic. To je zaradi lokalnega disk sharinga.

Dodatne informacije o seznamu Starilist