[ LUGOS ] Streznik

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Sep 6 23:19:44 CEST 2000

On Wed, Sep 06, 2000 at 10:36:50PM +0200, Leon Koricki wrote:
> S streznikom bi rad stregel live video 30 ali vec uporabnikov na enkrat, poleg tega pa se priblizno 300 ljudi na uro s podatki na strezniku.  (vsaj tko si jest predstavljam to)

300 ljudi na uro bi stregel s cim? staticno vsebino? Potem zadosca HP-jev
kalkulator. Tudi za dinamicno vsebino ni treba dosti...recimo Palm bi bil
cisto OK ;-]

Kar se streamanja tice zadeva verjetno ni prevelik problem, ce ni treba
streama na sami masini tudi encodat. Ce gre samo za to, da pride na
masino en stream, ven pa 30x vec, je po mojem mnenju dovolj ena taka malo
boljsa masina, ki jo kupis v trgovini. Razen ce gre seveda za enormne
streame.... kaksen live XXX free video 3x2 cm pa seveda ne bi smel biti
problem.

Za encodanje videa pa je hmm....potrebno toliko konjev, kolikor jih zahteva
encoder...to pa mora povedat avtor softvera, dobro pa je zadevo tudi
potrdit empiricno. Ker ce real rece, da rabis P100 za encodat nekaj,
to se ne pomeni, da je tudi v praksi tako.

> Streznik bo podprt z linuxom, apache, samba, itd.

Kaj ma samba z web serverjem?

Borut
borut.mrak na ijs.si
War is menstruation envy.