[ LUGOS ] Vzroki za napako

Simon simon.golicnik na energetika-lj.si
Tor Sep 26 17:54:21 CEST 2000

Uro Gruber wrote:

> Hojla!
>
> Hm verjetno sem že malo nadležen s temi maili. Vendar bi rad prišel
> stvari do konca.
>
> Da najprej podam nekaj informacij o sistemu
> Linux Mandrake 7.1, kernel 2.2.16,
> MB Gigabyte dual PII (noter je samo eden)
> Disk je WD 6.4 GB na ide vodilu.
>
> Problem je sledeč. Rač (strežnik) deluje normalno
> Na njem je pognan FTP(WuFTPD), WWW(Apache), DNS(Bind), Email (qmail),
> Pop(Qpoper), SSH, Telnet in en egg.
> Nazadnje se mi je po 10 dneh delovanja ponovno ustavil oz so se z
> [...]
Podobne tezave sem imel ko sem v PnP sistem vtaknil nek ne PnP SCSI
kontoler, in ker nimam kaj prida pojma o "trdini" sem ga napacno
nastavil, in se je tepel z diskom. Zanimivo pa je da se je to zacelo
dogajati sele ko je racunalnik ze precej casa deloval, takrat pa sem v
kernel logih dobival obvestila da je nekaj narobe z branjem in pisanjem
na disk. Odkar sem kontroler nastavil se to ne dogaja vec.
LP Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist