[ LUGOS ] Vzroki za napako

Uroš Gruber uros na sir-mag.com
Tor Sep 26 17:48:04 CEST 2000

Hoj,

Valentin> "Uroš Gruber" wrote:
> [...]

Valentin> ... tudi diski se lahko pregrevajo. Glede na to, da praviš, da je
Valentin> ponovno delovalo šele potem, ko je bil računalnik nekaj časa ugasnjen,
Valentin> preveri
Valentin> kako imaš poskrbljeno za to. Če je to nek sistemski prostor in ni
Valentin> klimatiziran,
Valentin> lahko temperatura zelo hitro naraste...

Valentin> Pozdrav,
Valentin> Tine

Em temperatura je normalna. Sem preveril. Poleg tega je ventilator ki
hladi disk. vse skupaj stoji v klimatizirani sobi.

 Uroš                            mailto:uros na sir-mag.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist