[ LUGOS ] fetchmail problem

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Sep 6 20:37:56 CEST 2000

On Wed, Sep 06, 2000 at 06:57:05PM +0200, Bostjan Strumbelj wrote:
> 1. Ali zna fetchmail pobrati samo tista sporocila, katera bi sam
> dolocil? Primer: se povezem, program mi zlista stevilo sporocil
> (recimo 10), od koga in subject, jaz bi pa nato snamem samo petega in
> sestega. Kolikor sem prebral manual tega ne zna. Zna to kaksen drug
> program? Delam samo v konzoli, Xi niso instalirani (grafika odpade).

Ne vem...fetchmaila ze dosti casa nisem uporabljal.

> 2. Kaj bi bil vzrok sesutja programa? Ko sem nato posto pregledal na
> drugem racunalniku ni v sporocilu(ih) bilo opaziti nobenih
> 'anomalij', da bi se program sesul zaradi kaksnih cudnih znakov. To
> so navadna tekstovna sporocila, brez priponk (attachmentov). Gre bolj
> zato, kako ravnati, ce se mi se kdaj to zgodi. Do tega remote
> racunala nimam shell dostopa, tako da moram od doma in 'osebno'
> resevati taksne zastoje.

Ce se kaj takega dogaja, verjetno ni kriv attachment. Ti so ponavadi
lepo "spakirani" v base64 in z njimi v sporocilih ni problemov.
Mogoce je kaksen header sporocila predolg ali vsebuje "cudne" znake
ali kaj podobnega.

> Distribucija je Debian 2.2, za MTA uporabljam Masqmail (racunalo z
> enim uporabnikom, ni v mrezi, ISDN dial-up), s katerim nimam slabih
> izkusenj, sicer pa tudi v logu pise, da je nastal "socket error".
[snip]
> fetchmail: reading message 1 of 15 (18013 octets)
> fetchmail: SIGPIPE thrown from an MDA or a stream socket error
                                    ^^^
> fetchmail: socket error while fetching from pop.xxx.si
> fetchmail: Query status=2 (SOCKET)
> fetchmail: normal termination, status 2
> fetchmail: terminated with signal 13

Problem verjetno ni med pop.xxx.si (mimogrede, izjemno zanimiva domena...
komercialno bi se jo gotovo dalo dobro izkoristit :-) med tabo, pac pa med
fetchmailom in tem tvojim masqmailom. Po mojem. Poizkusi instalirat
postfix in porocaj.

Upam, da si "grdo" sporocilo pustil na strezniku, da bos lahko zadevo se
preizkusal. Sicer pa bi bilo mogoce dobro videti cel mail...noja, vsaj
headerje.

Borut
borut.mrak na ijs.si
## Signoff #scene.si: gofljac (Unix is black, MacOS is white, OS2 is
                               like glue and Windows are blue!)

Dodatne informacije o seznamu Starilist