[ LUGOS ] fetchmail problem

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sre Sep 6 18:57:05 CEST 2000

Ziv,

danes sem kot ponavadi skusal pobrati posto z mojega pop streznika.
Nabralo se mi je 24 sporocil, 9 sem jih snel normalno, pri desetem mi
je program javil napako. Poskusil sem veckrat, vedno je spodletelo
na istem sporocilu. Pobrisal sem prvih 9 mailov, tako da mi jih je
ostalo se 15, seveda je prvi v vrsti tisti, ki mi sesuje fetchmail.
Vprasanji sta dve:

1. Ali zna fetchmail pobrati samo tista sporocila, katera bi sam
dolocil? Primer: se povezem, program mi zlista stevilo sporocil
(recimo 10), od koga in subject, jaz bi pa nato snamem samo petega in
sestega. Kolikor sem prebral manual tega ne zna. Zna to kaksen drug
program? Delam samo v konzoli, Xi niso instalirani (grafika odpade).

2. Kaj bi bil vzrok sesutja programa? Ko sem nato posto pregledal na
drugem racunalniku ni v sporocilu(ih) bilo opaziti nobenih
'anomalij', da bi se program sesul zaradi kaksnih cudnih znakov. To
so navadna tekstovna sporocila, brez priponk (attachmentov). Gre bolj
zato, kako ravnati, ce se mi se kdaj to zgodi. Do tega remote
racunala nimam shell dostopa, tako da moram od doma in 'osebno'
resevati taksne zastoje.

Distribucija je Debian 2.2, za MTA uporabljam Masqmail (racunalo z
enim uporabnikom, ni v mrezi, ISDN dial-up), s katerim nimam slabih
izkusenj, sicer pa tudi v logu pise, da je nastal "socket error".

Prilagam logfile.

b.

fetchmail: 5.3.3 querying pop.xxx.si (protocol POP3) at Wed, 06 Sep
2000 15:41:46 +0200 (CEST)
fetchmail: POP3< +OK xxxx.si POP3 v1.x.xx server ready
fetchmail: POP3> USER xxxx
fetchmail: POP3< +OK Name is a valid mailbox
fetchmail: POP3> PASS *
fetchmail: POP3< +OK Maildrop locked and ready
fetchmail: POP3> STAT
fetchmail: POP3< +OK 15 54073
fetchmail: POP3> LAST
fetchmail: POP3< +OK 0
fetchmail: 15 messages for xxxx at pop.xxx.si (54073 octets).
fetchmail: POP3> LIST
fetchmail: POP3< +OK scan listing follows
fetchmail: POP3< 1 18013
fetchmail: POP3< 2 2259
fetchmail: POP3< 3 2468
fetchmail: POP3< 4 2825
fetchmail: POP3< 5 3516
fetchmail: POP3< 6 2971
fetchmail: POP3< 7 3354
fetchmail: POP3< 8 3784
fetchmail: POP3< 9 1653
fetchmail: POP3< 10 4030
fetchmail: POP3< 11 1663
fetchmail: POP3< 12 1728
fetchmail: POP3< 13 2433
fetchmail: POP3< 14 1828
fetchmail: POP3< 15 1548
fetchmail: POP3< .
fetchmail: POP3> TOP 1 99999999
fetchmail: POP3< +OK Message follows
fetchmail: reading message 1 of 15 (18013 octets)
fetchmail: SIGPIPE thrown from an MDA or a stream socket error
fetchmail: socket error while fetching from pop.xxx.si
fetchmail: Query status=2 (SOCKET)
fetchmail: normal termination, status 2
fetchmail: terminated with signal 13

Dodatne informacije o seznamu Starilist