[ LUGOS ] PostgreSQL

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Pon Sep 4 09:35:10 CEST 2000

At 17:09 1.9.00, you wrote:
>Pa za tiste, ki imajo "terabajtne baze"? Namrec jaz sem poskusil z eno
>80MB veliko bazo... in jo je odpiralo zelo zelo veliko casa... ozko grlo
>ni bila 10MBit mreza... ampak SQL streznik?

Katera verzija? Se toplo priporoca 7.x. Prav tako je potrebno povecati
shared memory in bufferje, ki domujejo tam.

Aja, ce pa zelis primerjavo z MySQL, moras pa se izkljuciti varni nacin, ki
naredi fsync po vsaki spremembi. Seveda ti to lahko sesuje bazo, ce ti v
napacnem trenutku pride do grde prekinitve (crash, strom off, etc).

>Torej: Ali se za zelo velike baze tudi uporablja PostgreSQL ali pa mogoce
>kaj drugega?
Ljudje na pgsql listah porocajo o vec-100 gigabytnih bazah. Pazi na diske
in spomin.

Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist