[ LUGOS ] netscape

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Čet Sep 14 20:57:45 CEST 2000

LabHor wrote:

> Da vas se malo zrajcam:
>
>     Znano je, da se Netscape rusi pod Windowsi in da je neznansko
> poooocaaaaaaaaasen. Meni se to dogaja tudi pod Linuxom. Kaj menite? Osebno
> sem Netscapa vajen in mi je njegov nacin delovanja vsec, toda med uporabo,
> beri zagonom,  lahko specem zrezek, skuham krompir in pripravim salato.
> Vcasih pa se vse pojem....:) :)

Meni kar lepo deluje. Netscape 4.61. Poskusil sem 4.72 vendar vsake
toliko
se ssesuje z "Bus error". Tako da ostajam na 4.61.
Kar se pa tiče dolgega zagona:
Če slučajno bereš usenet, ima Netscape grdo navado, da ob zagonu
preverja
"prisotnost" news strežnikov prek DNS. In potem čakaš dokler stvar ne
pride
do timeouta.
©e ena stvar: vsake toliko naredi podobno z home.netscape.com.

Jaz sem stvar rešil tako, da sem dodal spodnji vrstici v /etc/hosts
192.215.71.106  news.cmpnet.com
193.189.160.244 news.siol.net

... in netscape se zažene v petih sekundah

Skratka, dodaj IP svojih news strežnikov v /etc/hosts.

Lep pozdrav, Janez.

PS. Poženi tcpdump, poženi Netscape in glej čuda ;)

Dodatne informacije o seznamu Starilist