[ LUGOS ] netscape

LabHor claudio.derlink na email.si
Čet Sep 14 19:54:28 CEST 2000

Zdravo!

Hvala vsem za odgovore. Uspel sem. Vendar pa ni tako enostavno, kot hocete
vsi prikazat :))
Kot prvo imena datotek pod Winsi niso!! enaka (majckena razlika v
koncnici, ki je dokler je nisem zagledal, povzrocala nedelovanje)
bookmark.htm vs. bookmarks.html; potem je tu problem poimenovanja datotek
in filtrov, ki se preverejeno ne prenesejo brez napak iz enega OS-a v
drugega. Vse je treba rocno popravit!!

Da vas se malo zrajcam:

    Znano je, da se Netscape rusi pod Windowsi in da je neznansko
poooocaaaaaaaaasen. Meni se to dogaja tudi pod Linuxom. Kaj menite? Osebno
sem Netscapa vajen in mi je njegov nacin delovanja vsec, toda med uporabo,
beri zagonom,  lahko specem zrezek, skuham krompir in pripravim salato.
Vcasih pa se vse pojem....:) :)

Claudio

Dodatne informacije o seznamu Starilist