[ LUGOS ] referencni cenik

Jernej Horvat j na elite.org
Pet Sep 29 09:55:12 CEST 2000

On Fri, Sep 29, 2000 at 07:40:20AM +0100, Damir Horvat wrote:

> Ze dlje casa se mi po glavi vrti ideja, da bi imeli pri LUGOSu
> moznost pridobitve nekaksne pravno veljavne listine, s katero bi
> potrjeval svoje znanje. Nekaksen certifikat ali kaj podobnega.

Sair, Linux & GNU certification pri nas opravlja UnistarLC.
Imas striri razlicne izpite:
- installation and configuration
- system administration
- networking
- security, ethics and privacy

Vec o tem ti bodo povedali strici in tete na 01 4755502

> Nekatera podjetja to ze pocnejo in s tem LUGOS odmikajo na
> stran.

A mislis da bi LUGOS certifikat kaj veljal v tujini ? ;-)

Lahko bi pa LUGOS pregleda te teste in jih ovrednotil....ali se splaca ali
ne...so dovolj resni....

> Zakaj b se sam matral, bral, si razbijal glavo in tezil na ircu,
> ce lahko dam 100.000 SIT in imam vse servirano na krozniku, s
> podporo, pa se certifikat dobim.

Kaj imas servirano ? izpit in tecaj ? hmmm

--
"Idiots have always been exploited, and this is only right.
 When they cease to be, they will triumph and the world will be lost"

Dodatne informacije o seznamu Starilist