[ LUGOS ] referencni cenik

Damir Horvat damir.horvat na ibe.si
Pet Sep 29 08:40:20 CEST 2000

Zivjo!

> se vam zdijo cene ok? lahko bi ga oblikovali v nekaksen "nas" referencni
> cenik....

Tole se mi zdi zelo dobra ideja, vendar bi moral imet tudi nekaksno
potrdilo, da vse napisano tudi res znas.
Lahko si priredimo svoj cenik.

Ze dlje casa se mi po glavi vrti ideja, da bi imeli pri LUGOSu
moznost pridobitve nekaksne pravno veljavne listine, s katero bi
potrjeval svoje znanje. Nekaksen certifikat ali kaj podobnega.

Na osnovi vprasalnikov (izpitov) bi lahko posameznik pridobil
razlicne nazive (npr.: LUGOS certified GNU/Linux system
administrator) in bi po mojem mnenju s tem nazivom veliko lazje
terjal zneske iz zgoraj omenjenega cenika.

Nekatera podjetja to ze pocnejo in s tem LUGOS odmikajo na
stran. Zakaj b se sam matral, bral, si razbijal glavo in tezil na ircu,
ce lahko dam 100.000 SIT in imam vse servirano na krozniku, s
podporo, pa se certifikat dobim. Da ne omenjam moznosti
zaposlitve s takim papirjem.

Seveda, upam da je vse skupaj sploh mozno in seveda zazeljeno.

lp,
Damir

Dodatne informacije o seznamu Starilist