[ LUGOS ] potato & mouse

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Sep 25 22:48:47 CEST 2000

On Mon, Sep 25, 2000 at 02:39:58PM +0100, Damir Horvat wrote:
> Ze pri vecih instalacijah Potato debiana sem imel tezave z misko.
> Probaval sem z xf86config, XF86Setup in rocno popravljal
> XF86Config file. V vseh primerih gre za PS2 Logitech mis in
> nikakor ne dela.
> Ce se ne motim je za PS2 misko protokol ps/2 in /dev/psaux.
> Vcasih to dela, vcasih ne. Why?

Zato, ker se zadeva od masine do masine razlikuje. Pri nekaterih je tako,
da lahko do /dev/psaux dostopajo tako X-i kot gpm, navadno se pa to ne da.

gpm nastavi, da vse podatke, ki mu jih posreduje mis, forwarda na
/dev/gpmdata. Mislim, da se opciji rece -R. X-om pa ukazes, naj berejo
ta /dev/gpmdata (namesto /dev/psaux) in nastavis protokol.

Moje (delujoce) nastavitve so tule:

/etc/gpm.conf:

device=/dev/psaux
responsiveness=
repeat_type=raw
type=ps2
append="-l \"a-zA-Z0-9_.:~/\300-\326\330-\366\370-\377\"

/etc/X11/XF86Config (del pointer):

Section "Pointer"
   Protocol        "PS/2"
   Device          "/dev/gpmdata"
   BaudRate        1200
   Emulate3Timeout 50
   Resolution      100
EndSection

Miska ima 3 gumbe, tako da ne vem kaj pocne notri tisti emulatetimeout ;-]
Prav tako ne vem kaj pocne tisti append v prvi datoteki ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
Ever stop to think, and forget to start again?

Dodatne informacije o seznamu Starilist