[ LUGOS ] Date: Mon, 25 Sep 2000 20:00:03 +0200

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Pon Sep 25 21:48:16 CEST 2000

> Nejc Novak wrote:

> 1.  Imam takole masino (ne mislt, da je to moja najboljša):
>
>             DX4, 100 MHz
>             16MB rama
>             800 mb disk (neznan tip)
>             neznana 1mb grafična kartica
>             sound blaster live (neznana verzija)
>         pa en cdrom
>
> Gor bi rad dal linux, na katermu bo laufal ssh, anonimen ftp in apache
> (če bo zaradi ftpja, shellov in pa web sitov zmanjkalo placa, bom dal
> noter se en disk, ne tega placa zdej racunat). Pri roki imam cd od RH
> [...]

Opisana sestava povsem zadosca za tvoje potrebe. Ce bos na disk res nasnel le to, o cemer si govoril, ti bo ostalo se vsaj 400 MB, ki jih lahko uporabis za izmenjalno datoteko in za spise, ki jih bo stregel Apache.

Lep pozdrav,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist