[ LUGOS ] ups

kreit kreit na siol.net
Pon Okt 9 17:44:06 CEST 2000

Hi!

Zadeva je taka. Imam Back-UPS 500 ki na moji masini premaga 10 minuten
izpad
elektrike. Ker bi rabil nekaj vec sem pogledal na www.apc.com in videl
na npr.
Smart UPS 650 (ce se ne motim) zdrzi samo nekaj minutk vec od Back-UPS
500, stane
pa dva krat toliko kot Back UPS 500... Seveda razumem, posebne fukcije
ala priklucitev
na COM port itd... samo to ni to...

Kaj mi priporocate da na naj naredim da bi dobil vsaj 20 minut (30 bi
bilo super) ?
Seveda miljonov nimam, drugace nebi spraseval :) Par stvari mi je prislo
na misel:

- poiscem ohisje/napajalnik/osnovno plosco ki rabi manj elektrike,
- eksperimentiram z monitorjem (ponoci ga odklopim)
- kupim se en Back UPS 500 tako da bom imel dva, potem pa na enega
   prikljucim racunalnik na drugega pa monitor
- dva UPS-a probal povezem enega v drugega kot npr. kabl iz zida dam v
prvi
   UPS iz njega pa kabl v drugega iz drugega pa v PC. A je to mogoce ali
sanjam ?
- se kaksen predlog ki se da razresit z 30k SIT in ne z 300k SIT ?

--
LP,

Ljubo

Dodatne informacije o seznamu Starilist