[ LUGOS ] hlajenje procesorja

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Pon Okt 9 18:38:10 CEST 2000

Alex Mihicinac wrote:

> Zivjo,
>
> malce offtopic ;)
>
> zanima me, ali se sme s termalno pasto premazati celotno zgornjo stran
> Duron procesorja (ali kateregakoli drugega FCPGA), ali sme pasta le na
> core procesorja. Namrec dogaja se mi to, da je kljub goldenorb coolerju
> procesor precej vroc (60C). Povrsina procesorja ni gladka (nekaj el.
> elementov poleg cora), zato je stik s coolerjem slab. Posledicno tudi
> nenavit procesor greje tja do 60C (navit ~65C). Kljub vsemu je sistem
> zaenkrat stabilen, vendar bi rad temp. spravil na priporoceno (max 50C).

Definitivno imaš nekaj narobe. Sam imam Duron 950 in dela pri
temperaturi 43°C. S tem, da vedno teče rc5 (jah kravica ;). Za hladilnik
imam ChromeOrb. Prva stvar, ki sem jo naredil, je bila, da sem postrgal
tisti "thermal pad" stran. Najprej ročno, potem pa še s pomočjo kemije
(aceton). Nato sem kapnil termalno pasto *samo* na jedro procesorja.
Drugam ni treba nič mazat, ker se niti ne dotika.

Janez

Dodatne informacije o seznamu Starilist