[ LUGOS ] Java (was Infos 2000)

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Okt 29 12:18:35 CET 2000

On Fri, Oct 27, 2000 at 12:35:47PM +0200, kreit wrote:

> Mogoce res za cliente ni najbolj primerna ker je swing tako
> pocasen, ampak... cez nekaj casa se ne bomo vec zajebavali
> z temi pocasnimi masinami - gigaherci bodo pokazali kaj znajo.
> So go and buy better mashine!

No to je ravno tak attitude, kot si ga je izbral Microsoft... In ko bos imel
ti gigahertze, bo zunaj Java Version X.X, ki bo se tolk boljsa in tolk bolj
naprednejsa ampak jasno tolk pocasnejsa...

Ah, pa kaj bi to, saj bodo kmalu deset gigahertzi! Gremo kupit nove masine!

Kar se pa tice samega weba in portabilnosti... Jaz sem se vedno mnenja, da
bi morali ostati na html 1.0 z dodatkom tabel in se kake malenkosti. Vse
ostalo je ze bedarija in pocasi dela standard nestandarden...

Java sama po sebi ni tako zelo zgresena... Problem je v SUNu, ki se po
tolikih letih se ni odlocil kaj bi sploh pocel z Javo. Vsak implementation
JVMja, ki ni prisel od SUNa je nekako buggy, za Linux nekega postenega VMa
sploh ni... Appleti na webu so pa v vecini primerov cista loterija in so
zelo odvisni od vremena kdaj bodo delali in kdaj ne.

Ce si kdo upa rect, da mu dela na Windowsih brez problema in je vse ok, naj
si gre pogledat kaj pomeni beseda portability/prenosljivost iz sistema na
sistem.

Java je trenutno buzzword, tako kot XML in UML recimo. Kaj vecje koritsti pa
ni od nje... :)

Aja, nikoli se nisem nicesar napisal v Javi, tako da se ne trudit...

David!
Windows 95 - For people that are afraid of speed.

Dodatne informacije o seznamu Starilist