[ LUGOS ] Java (was Infos 2000)

kreit kreit na siol.net
Pet Okt 27 12:35:47 CEST 2000

Jure Koren wrote:

> Ja, java je izguba casa, najbrz ne casa kot takega, vsekakor
> pa je izguba procesorskega casa, ki pa ga je dandanes ze tako
> zelo na pretek, da se zlorablja v razne noro smesne namene.
>
> Mogoce niti ni izguba, ampak pac poraba casa :)

Ima pa druge prednosti. Je portable. Sploh pa glede interneta
dalec najboljsa resitev, recimo slovenski search engine...
JSP/Servleti imajo nore prednosti, CGI se lahko skrije...
Mogoce res za cliente ni najbolj primerna ker je swing tako
pocasen, ampak... cez nekaj casa se ne bomo vec zajebavali
z temi pocasnimi masinami - gigaherci bodo pokazali kaj znajo.
So go and buy better mashine!

LP!

Ljubo

Dodatne informacije o seznamu Starilist