[ LUGOS ] finger utmp, wtmp problem

BlaY0 blayo na thz.net
Tor Okt 17 15:52:03 CEST 2000

Yo!

On Tue, 17 Oct 2000, Janez Dovc wrote:

> finger: /dev//pts/4: No such file or directory
> Login     Name        Tty  Idle  Login Time   Office     Office Phone
> fiction   Grega       *pt        Oct 16 15:56 (kr4-15a.dial-up.arnes.si)
> johan     Janez Dovc  *1      9  Oct 17 13:00
> johan     Janez Dovc   pt    3d  Oct 11 15:46 (ar5-159i.dial-up.arnes.si)
> Prvo vprasanje: kaj pomeni prvi error? Unix ptsje imam podprte v jedru
> in tudi stevilo errorjev se s casom spreminja. Vcasih je eden, vcasih
> dva, vcasih nobeden..
>
> Drugo vprasanje: zakaj mi mrtvih konekcij ne vrze ven iz loga? Netstat
> [...]

Kot prvo ne vem kako ti to sploh dela, meni pod Windozi vrze ven
"Bad command or file name", ce finger napisem :) pa imam pod Outlook
Express-om word wrapping na 76 znakov ter send format nastavljen na Plain
Text :)

Ne vem no, pri meni tudi tece en Slack 7.0 pa zadeva deluje. Poglej katiri
paketi vsebujejo zadeve, ki so povezane z utmp/wtmp ter jih zamenjaj s
paketi iz 7.1. Sploh ne more skodit...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist