[ LUGOS ] finger utmp, wtmp problem

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Okt 17 14:09:12 CEST 2000

Nastimaj si linewrapping na manj kot osemdeset znakov. To bo resilo dosti
tvojih problemov ;>

On Tue, Oct 17, 2000 at 01:55:05PM +0200, Janez Dovc wrote:

> finger: /dev//pts/4: No such file or directory

> Prvo vprasanje: kaj pomeni prvi error? Unix ptsje imam podprte v jedru  in
> tudi stevilo errorjev se s casom spreminja. Vcasih je eden, vcasih dva,
> vcasih nobeden..

To pomeni, da ti vec /dev//pts/* manjka.

> Drugo vprasanje: zakaj mi mrtvih konekcij ne vrze ven iz loga? Netstat te
> konekcije recimo ne izpise. Bilo bi tudi malo cudno prek arnesa 3 dni na
> netu.
> Slackware 7.0
> Kernel 2.2.17

Jaz sem imel podobne probleme. Isto slack 7, mogoce je to razlog. :) Nevem
kako sem resil, ce sploh sem.

Poizkusi dat 777 mode na utmp/wtmp/lastlog pa opazuj nekaj casa, da vidis
kaj se dogaja.

David!
What is this Blue Screen everybody is talking about? Some screen saver or
something?

Dodatne informacije o seznamu Starilist