[ LUGOS ] SSL SMTP, IMAP & POP

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Okt 20 23:18:34 CEST 2000

On Thu, Oct 19, 2000 at 12:56:32PM +0200, Jernej Horvat wrote:

> I pitty you. you have a lack od imagination.

Lack of imagination nima nic s tem veze... Problem je pretty much useless
answer... ;)

> Ti bi rad imel SSL v POP3/IMAP ? vse ostalo je neke vrste tunel/pipa/socket.
> Ne vem ce to Cyrus sam po sebi podpira.

Ja, SSL v serverju... Ne bi rad, da je nek servis odvisen od nekega drugega
servisa. V tem primeru pop od sslwrapperja.

Ko zacnes zlagat kocke eno na drugo, kaj hitro postanejo nestabilne. Rad bi
bil cimbolj 'pri zemlji' :)

David!
Sex! Sex is not an answer, sex is the question. The answer is yes!

Dodatne informacije o seznamu Starilist