[ LUGOS ] SSL SMTP, IMAP & POP

Jernej Horvat j na elite.org
Čet Okt 19 12:56:32 CEST 2000

On Thu, Oct 19, 2000 at 12:48:15PM +0200, David Klasinc wrote:

> Oh, excuse my ignorance your highness, since I'm just nobody who doesn't use
> The Great and oh how pretty good, never been better, distro....

I pitty you. you have a lack od imagination.

we shall try it this way:

dobi si sslwrap

> Bodi uporaben in napisi kaj ta sslwrap sploh je...

wrapper, ki ti katerikoli servis (v inetd) sifrira s SSL.

> Sicer pa preberi moj originalni mail, kjer sem napisal, da mi tunnel resitve
> niso vsec... In tole mi smrdi kot ena taka tunnel resitev..

Ti bi rad imel SSL v POP3/IMAP ? vse ostalo je neke vrste tunel/pipa/socket.
Ne vem ce to Cyrus sam po sebi podpira.

--
tcpdump is your friend

Dodatne informacije o seznamu Starilist