[ LUGOS ] Domena

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Tor Okt 17 09:12:37 CEST 2000

> On Tue, Oct 17, 2000 at 08:37:46AM +0200, j wrote:
> Nope, naprimer v RFCjih (vsaj jest nism nasel v RFCjih o DNSju kaj takega) in
> tudi ce pogledamo prakticni primer.

Mora biti vecji.

> Nekoc sem slisal da vleiko ljudi uporablja
> za serial number kar datum (tud sam ga) in bi lahko prislo do primera:
> 	stara serial stevilka: 20001610
> 	nova pa:	       20001011
> tukej se lepo vidi da je druga stevilka manjsa od prve, vendar vseeno to dela.

Datum ja, ampak datum v formi YYYYMMDDVV, kjer je VV prostor za spremembe
znotraj enega dneva. Tak datum strogo narasca. Skrpucalo zgoraj plese gor in
dol in ce dela, dela samo slucajno.

> Gotov se sprasujes od kje mi tak cudn datum, ampak tak obrnjen vrstni red naj
> bi bil ameriski zapis.
Americani dajejo mesec pred dan, torej to po nobeni definiciji ni ameriski
zapis.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist