[ LUGOS ] Domena

Jure Menart jure na activetools.si
Tor Okt 17 09:04:32 CEST 2000

On Tue, Oct 17, 2000 at 08:37:46AM +0200, j wrote:
> je
>
> Wrong. Mora biti vecji.

Nope, naprimer v RFCjih (vsaj jest nism nasel v RFCjih o DNSju kaj takega) in
tudi ce pogledamo prakticni primer. Nekoc sem slisal da vleiko ljudi uporablja
za serial number kar datum (tud sam ga) in bi lahko prislo do primera:
	stara serial stevilka: 20001610
	nova pa:	       20001011
tukej se lepo vidi da je druga stevilka manjsa od prve, vendar vseeno to dela.
Gotov se sprasujes od kje mi tak cudn datum, ampak tak obrnjen vrstni red naj
bi bil ameriski zapis.
Zdej ce se to v praksi obnese nikol nism bil posebej pozorn, ampak pritozb se
nism slisal.

PS. Za tisti PTR RR nism vedel tocno o cem sploh tece debata, zato je bilo
verjetno res usekano cist mimo :)

--
Ah, kakor pot je nase zivljenje,
temna, zavita,                                             LP, Jure