[ LUGOS ] paketno pisanje

Jani Kleindienst janik na synatec.si
Tor Okt 10 11:57:24 CEST 2000

Tudi pri paketnem pisanju se s CD-RWja ne brise. Datoteke lahko izbrises,
vendar ne sprostis prostora, ki so ga bile zasedale. CD-RW "izpraznis" sele
s formatiranjem. Predhodno formatiranje je potrebno tako pri CD-R kot pri
CD-RW.
Me pa zanima sledece: zakaj pri formatiranju CD-RWja izgubis okoli 150 Mb,
pri CD-R pa ne?
CD-R, posnet v UDF-ju, naj bi bilo kadarkoli mogoce pretvoriti v ISO, ampak
moje izkusnje s tem so slabe. Pred casom sem za te stvari uporabljal
Adaptecov software pod Win. Ne vem, mogoce se je ze kaj spremenilo na bolje.

Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist