[ LUGOS ] paketno pisanje

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Tor Okt 10 10:37:11 CEST 2000

> Kaj ni to nekako logicno ? Ce bi to hotel poceti z navadnim CDR-jem bi
> potreboval en 650M velik buffer, v katerega bi se pac zapisovali
> podatki in bi jih na koncu flushal... pri CDRW lahko ti brises ze
> zapisano, pri CDR-ju pa tega seveda ne mores, zato (po moji logiki)
> paketno pisanje tam ni mogoce.

UDF je specificno napisan za CDje, torej ni treba napisati celega CDja
naenkrat. Na PC-jih je kup gonilnikov, ki ti omogocajo, da navaden CDR
tretiras kot nekaksen pocasen hard disk - kar je krasno za poceni, low
volume backup.

CDRW lahko pobrises samo v celoti, ne sektor po sektor, tako da to po
mojem niti bistveno ne pomaga.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist