[ LUGOS ] Problem z vesafb in zgv

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Pet Okt 27 14:30:12 CEST 2000

polz na writeme.com wrote:

> Za ATI kartice obstaja posebej fb module, ce se ne motim je atyfb, nisem pa
> siguren - preveri!
> Potem lahko module das v /etc/modules

Ja, framebuffer za ATI kartice je atiyfb.

> Verjetno misli, da imas boljsi monitor, kot ga imas v resnici.
> Poglej si manpage programa fbset.

Ne samo to. SVGAlib je potrebno prav nastavit. ©e ena stvar! Rage (II,
Pro) delujejo šele s povsem zadnjim SVGAlib Mach64 gonilnikom. V vseh
distribucijah je prestar SVGAlib, kjer mach64 gonilnik deluje res samo z
Mach64 čipom. Uporabi vesa gonilnik.

Vsaka miš, ki se prikljiči na PS/2 vtič uporablja PS/2 protokol!

> Verjetno imas PS/2 mis in s startal X in gpm obenem.
> Poglej si tisti del gpm-jeve dokumentaciji, ki govori o
> repeaterju, ali pa gpm izklopi.

Tole sem že dostikrat videl, pa še nikoli rabil. Pri meni gpm in X oba
uporabljata PS/2 miš direktno. In to ne samo na enem računalniku.

Janez

PS. polž, to sporočilo niti ni zate ;)

Dodatne informacije o seznamu Starilist