[ LUGOS ] Problem z vesafb in zgv

gasper na bsnet.dhs.org gasper na bsnet.dhs.org
Pet Okt 27 08:30:36 CEST 2000

Ali SVGAlib uporablja framebuffer device?
Za SVGAlib obstja konfiguracijska datoteka /etc/vga/libvga.config (vsaj na
RH je tako). Tam notri se da nastaviti vse glede kartice, misi in
monitorja. Mogoce je tam iskati tezavo.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist