[ LUGOS ] ups

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Okt 10 11:17:07 CEST 2000

On Tue, Oct 10, 2000 at 11:10:07AM +0200, kreit wrote:

> Vceraj mi je npr. po 10 min skupaj zruzil server, dve minuti kasneje pa je
> prisla elektrika nazaj. Razmisljam v stilu: cim vec - tem bolje.
> Shutdown pa seveda ni slaba zadeva, ampak kaj ti pomaga shutdown ce pa
> vseh xx userjev kljub temu izgubi povezavo z serverjem ? A bi bilo mozno
> sprogramirati zadevo tako da bi uporabniki dobili sporocilo "pridite nazaj
> cez pol ure ..." ?

Jaz sem imel UPSe vedno tako nastavljene, da so delali shutdown po sedmih
minutah izostanka elektrike. Zakaj?

Zato, da se userji se uspejo odlogirat in da se masina uspesno shutdowna. Ce
je elektrika pac potem takoj prisla, nic zato. Cilj je, da so baterije UPSa
cimbolj polne, da zdrzije cimvec takoih kratkih izpadov in nihanj in
podobnih smeti.

Kaj ti pomaga UPS, ki drzi pol ure, potem pa pride elektrika nazaj za dve
minuti in spet vse crkne, server se pa glih nazaj postavlja.... :)

David!
On a clear disk you can seek forever.

Dodatne informacije o seznamu Starilist