[ LUGOS ] ups

kreit kreit na siol.net
Tor Okt 10 11:10:07 CEST 2000

Ales Bardorfer wrote:

> Je izvedljivo, ampak nima smisla. Potem je ze bolje, da monitor
> priklicis mimo UPS-a, direktno.

Samo potem v primeru izpada elektrike ne bom nicesar videl (na monitorju).
Seveda ce serverja res ne bi vec prijemal bi to slo ampak v primeru da sem
zraven in
gor delam...
Zanimivo bi bilo vedeti koliko (v procentih) monitor dejansko porabi v
primerjavi z masino...

> Nima smisla, ker bo drugi "umrl" po 10 minutah, prvi mu pa ne bo nic
> pomagal. Prvi bi v tem primeru polnil akumulatorje drugemu... kar gre
> zelo pocasi.

Kaj pa ce so akumulatorji polni (v obeh) ? Zakaj pa ne bi slo, saj drugi je
prikljucen na prvega, torej dokler prvi dela in drugi se ne bi zacel praznit
akumulatorjev, ali pa ? Ce je tako potem prvi po 10 min ugasne, vklopi pa
se drugi ki ima se 10 min. Saj ce je polnjenje drugega pocasno to ni tako
hudo, ker elektrike ne zmanjka vsak dan, torej ima tudi drugi cas da se
napolni ?
Sam se ne spoznam, zato se ne razjezit :)
Vprasanje: ali bi se v primeru izpada vklopila oba ali samo prvi ?

> Kaj pa shutdown po nekaj minutah?  Je res nujno potrebnih tistih 30 min?

Vceraj mi je npr. po 10 min skupaj zruzil server, dve minuti kasneje pa je
prisla elektrika nazaj. Razmisljam v stilu: cim vec - tem bolje.
Shutdown pa seveda ni slaba zadeva, ampak kaj ti pomaga shutdown ce pa
vseh xx userjev kljub temu izgubi povezavo z serverjem ? A bi bilo mozno
sprogramirati zadevo tako da bi uporabniki dobili sporocilo "pridite nazaj
cez pol ure ..." ?

> Tipicno taki akumulatorji stanejo 8kSIT, vecina UPS-ov pa ima ze dva
> vezana zaporedno. Dodati bi moral torej se dva .. 16 kSIT.

Dodati se dva akumulatorja v UPS ? A da ga odprem in predelam ?
Heh, ce se jaz kaj takega lotim je to samomor za vse kaj je gor prikljuceno.
Verjetno bi vse zgorelo.

--
LP,

Ljubo