[ LUGOS ] skripta

VODOPIVEC DAMIJAN damijan.vodopivec na hit.si
Pon Okt 23 13:51:03 CEST 2000

Res, pa -ax deluje precej "ne elegantno" - recimo če ne drugo ti vrne tudi
grep program in vse programe, ki imajo taksno ime v ukaza.

Bolj elegantna se mi zdi rešitev z uporabo awk komande:
#!/bin/sh

PROGRAMCMD=$1
PID=`ps -eo comm,pid | awk ' $1 == "'$PROGRAMCMD'" { print $2 } '`
echo $PID

Gornja skripta ti v PID spremenljivko shrani PID ali vec PID-ov programa, ki
ga podas v ukazni vrstici.

Nadaljujes lahko kakor ti pase - recimo:
------------------------------
for P in $PID
do
	echo " Killing $P"