[ LUGOS ] netscape

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Ned Okt 22 03:47:02 CEST 2000

LabHor wrote:

> Da vas se malo zrajcam:
>
>     Znano je, da se Netscape rusi pod Windowsi in da je neznansko
> poooocaaaaaaaaasen. Meni se to dogaja tudi pod Linuxom. Kaj menite? Osebno
> sem Netscapa vajen in mi je njegov nacin delovanja vsec, toda med uporabo,
> beri zagonom,  lahko specem zrezek, skuham krompir in pripravim salato.
> Vcasih pa se vse pojem....:) :)

You got me :)

Netscape pod linuxom ni prav nic stabilnejsi kot pod windowsi (moje
izkusnje),
razlika je le, da mi pod linuxom ne vzame s seboj se celega sistema, kot
se
mi vcasih zgodi pod winsi... :)

Sicer pa svet trepeta in caka Mozillo...
Oziroma stvari ki bodo nastale iz nje... ena od njih, ki naj bi bila
ze sedaj relativno uporabna je Galleon (stvar uporablja Mozillin
renderer - Gecko)

svet bo moral se malo pocakati... nekateri pa so se navelicali in
tako so si KDEjevci omislili svoj browser imenovan konqueror o katerem
pa ne wem
kaj dosti povedat

sicer pa... kadarkoli je mogoce uporabi lynx... najbolj sigurna resitev,
nikoli se ne sesuje (po mojih izkusnjah) in je zelo pregleden kadar ni
frameov...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist