[ LUGOS ] Promise Ultra100

Primoz Tomazic primoz na aborigin.net
Pon Okt 30 01:57:44 CET 2000

Pozdravljeni

Ja tko je jest sm mel isti kontroler sicer na Slack 7.1 zbootal se je vse
ok ampak ce si pa gor kej instaleru al pa ce si kompajlu mi nc ni delal
uporablal sm driver od enakega kontrolerja samo da je ATA66 pa je delal na
videz, probal sm tudi z kernelom 2.4 pa je blo se slabs

--
LP

Primoz

On Sun, 29 Oct 2000, natalia wrote:

> Malo pozno a pred devmi dnevi sem imela problem  z instalacijo RH-7 na
> sistem z Asusovo kartico A7V ki ima Promise controler za ATA-100 na
> katerem imam IBM-DTLA-307030.
> Odgovor je na
> http://www.geocities.com/ender7007/
> Dodam se da mi je upelo samo ko sem uperabila expert
>
> boot:expert ide2=............
>
> Pozdrav,
> Natalija
>
> P.S. Se dogaja se komu da gre kompilacija katerikoli programa v
> segmentation fault tako da enostavno ne uspem skompajlirati nicesar.
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist