[ LUGOS ] Re: Kde2?

Tomaz Toplak Tomaz.Toplak na email.si
Ned Okt 29 22:12:24 CET 2000

Zdaj problemov z datoteko libmng.so.0 več nimam me pa zafrkava inštalacija
qt-ja!
Ker nikjer nisem našel RPM verzije 2.2.1 sem si potegnil source iz
troltechove strani!
Lepo sem sledil INSTALL datoteki v kateri piše da moreš če imaš bash ukazno
lupino v datoteko .profile dodati naslednje vrstice:

QTDIR=/usr/local/qt
   PATH=$QTDIR/bin:$PATH
   MANPATH=$QTDIR/man:$MANPATH
   LD_LIBRARY_PATH=$QTDIR/lib:$LD_LIBRARY_PATH

   export QTDIR PATH MANPATH LD_LIBRARY_PATH

To naredim in ko hočem zagnati ./configure mi javi da parameter $QTDIR ni
pravilno nastavljen. Baje da je nastavljen na "" moral bi pa biti na
"/usr/local/qt"

Prosim za pomoč!

Dodatne informacije o seznamu Starilist