[ LUGOS ] Sumniki

BlaY0 blayo na thz.net
Tor Nov 7 16:52:02 CET 2000

Yo!

On Tue, 7 Nov 2000, Ales Kosir wrote:

> Slovenska tipkovnica nima nobene zveze z izpisom ls. Ja, pisava pa jo
> ima, to ti zelim povedati. Ls z opcijo --show-control-chars poslje na
> izhod osembitni znak, ki je v imenu datoteke. Nic ga ne pretvori, nic ga
> ne spremeni. Samo izpise ga. Ce pisava, ki jo uporabljas, ta znak ima,
> je izpisan. Ce je v imenu mala crka c ("c), jo bo v pisavi po razporedu
> iso8859-1 izpisal kot e z akcentom (`e)  ali pa kot ("c) v iso-8859-2.

Hoces reci da nimam nastavljenega latin2 fonta? Takole se zmeniva Ales, v
petek prinesem na Abort svojo masino, ki jo bom predhodno tako zrihtal, da
ne bo pokazala nasih znakov, potem bos pa ti to porihtal a je prav. Pa me
zanima s kasnimi prijemi bos to izvedel...

> Dircolors sam po sebi nima vpliva na tisto funkcionalnost ls, o kateri
> govoriva.

Sam po sebi ne, samo jaz nimam dircolors zato da se lahko hvalim da ga
imam, ampak zato da ga uporabljam...

> Distribucija Slackware se ne razlikuje od drugih distribucij po tem,
> kako je izpis ls izveden.

Bos vse dokazal v petek na Abortu...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist