[ LUGOS ] Sumniki

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Nov 7 09:39:15 CET 2000

Howdy!

On Tue, 7 Nov 2000, BlaY0 wrote:

> Ne trapej no. Kaj bi pravzaprav rad povedal? Hoces reci da bo ls v vsakem
> primeru, ce imas nastavljeno slovensko tipkovnico pa latin2 font, pokazal
> nase znake? Jok. Je pac tako da pod Slackware-om to ne bo slo, ker
> precompiled ls nima pojma kaj je to latin2 in mu ni nic jasno.

Saj ni treba, da ls ve, kaj je to latin2. Vazno je, da izpise *vse* znake
tako kot so, ne pa da jih interpretira po svoje. Interpretacijo mora
prepustiti bolje obvescenim, recimo VFS nivoju (pri mountanju recimo
uporabis opciji codepage=852 in iocharset=iso8859-2 za vfat ali pa nicesar
od tega pri ext2). Drugo je, da moras *ti* dolociti, naj se za prikaz
znakov na konzoli/v terminalu uporabijo latin2 fonti. In to je vse.

Ne trapaj o NLS podpori, slack 3.3 je definitivno ni imel, pa meni doma ls
prav lepo pokaze sumnike v imenih datotek. Tudi NLS nastavitve (LC_ALL,
LANG) nimajo dosti veze pri tem. Na mojih sluzbenih masinah (z RH6) je vse
nastavljeno na en_US, pa se vedno prikaze sumnike v imenih datotek.

Peace!
  Mkx