[ LUGOS ] USB in linux

Dejan Veternik dejan na security.eu.org
Ned Nov 19 22:20:03 CET 2000

-----Original Message-----
From: lugos-list-owner na lugos.si [mailto:lugos-list-owner na lugos.si]On Behalf
Of Davor Guttierrez
Sent: Sunday, November 19, 2000 8:56 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] USB in linux

Uff, za dokumentacijo priznam da sem ze kar posteno vse brebral, ne samo
tiste k jo vsebuje kernel. Tudi linux-usb.org sem precital in si presnel
razlicne skripte za zagon USB-ja...
Katere module rabim je ze vse zapisano v dokumentaciji ki se jo dobi zraven
jedra, vse sem ze poskusil, tudi to da sem vse potrebne module prevedu v
kernel.

>Ko sem danes prebral prvi mail sem se tudi odlocil preizkusiti USB na
>kernelu 2.2.17. Prevedel sem kernel in naloudal module usbcore, usb-uhci
>in acm kakor pise v navodilih. Z mknod sem naredil device-e toda pride
>vseeno do enakega problema, kot ga je imel tisti, ki je prvi pisal na
>listo. V navoidlih pise tocno, kaj vse naj naredis, samo kljub temu ne
>dela. Aja modem ki ga imam je pa tisti, ki je v TK modrem paketu.
>
>LP,
>
>Davor

hm.. ja modem mas enak k pa jst. Ce se ravnam po tej dokumentaciji mi
ponavadi ko nalozim modul usb-uhci kernel javi Segmentation fault. Tko da...

lp

       Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist