[ LUGOS ] USB in linux

Davor Guttierrez lowcrash na amis.net
Ned Nov 19 20:55:48 CET 2000

> Mogoce bi moral vstaviti se kak modul posebej za USB modem. Mozno je, da
> ti modem zazna ob inicializaciji USB modula, a modula posebej
> za modem ne nalozi. Kaj vec o tem ne morem ugibati, ker USB-ja nimam.
>
> Svetujem branje dokumentacije v /usr/src/linux/Documentation, source-a
> kernela in navodil za prijazno citiranje >:).

Ko sem danes prebral prvi mail sem se tudi odlocil preizkusiti USB na
kernelu 2.2.17. Prevedel sem kernel in naloudal module usbcore, usb-uhci
in acm kakor pise v navodilih. Z mknod sem naredil device-e toda pride
vseeno do enakega problema, kot ga je imel tisti, ki je prvi pisal na
listo. V navoidlih pise tocno, kaj vse naj naredis, samo kljub temu ne
dela. Aja modem ki ga imam je pa tisti, ki je v TK modrem paketu.

LP,

Davor

Dodatne informacije o seznamu Starilist