[ LUGOS ] tezave-qmail

GM creative na amis.net
Čet Nov 16 10:12:18 CET 2000

Pozdravljeni,

ubadam se ze 3 dni z eno stvarjo in sicer qmail-om. Kadar ga zalaufam dobim
nesteto napak na ekranu in sicer

multilog: fatal: unable to lock directory /var/log/qmail/qmail-smtpd: access
denied
multilog: fatal: unable to lock directory /var/log/qmail/qmail-send: access
denied

nikakor ne morem zrihatati te stvari. Instaliral sem qmail s pomocjo How-To
iz njihove strani in mi ne uspe narediti te zadeve.
Ce pogledam dovoljenja "ls -l /var/log/qmail/" so taksna:

drwxr-xr-x	2 qmaill	root	smail-send
drwxr-xr-x	2 qmaill	root	smail-smtpd

Kaj se naj nardim .... ta How.to sem prebral ne vem kolikokrat in sel zadevo
2x na novo skozi pa isto. Sedaj se obracam na vas ce je morda kdo ze imel
taksno iskusnjo bi prosil za nasvet .

Hvala

GM

Dodatne informacije o seznamu Starilist