[ LUGOS ] p200mmx in sig11

Bostjan Muller neonatus na neonatus.net
Čet Nov 16 09:36:19 CET 2000

* On 16-11-00 at 01:53 Marko Mlakar (mare na security.eu.org) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> poskusi re-compilat programe se enkrat..

+----and here the quote ends----+
Pozdravljeni!

No ker mi ni preostalo nic drugega sem sel res rekompajlat screen, ki je
segfaultal vsakic in ne random ampak kar redno ob zagonu, potem ko sem nov
binary zagnal je pricel delovati brez problemov, sedaj mi ni nic vec jasno..
kako je sploh mozno da program, ki je bil skompajlan na svohejsi arhitekturi
nebi delal.. oz bi segfaultal na hitrejsi masini? In ali lahko to omejim ne da
bi rekompajlal vse programe na disku? Oz. vse, ki delajo probleme?

Bostjan
--
	 Boštjan Müller [NEONATUS] # ICQ #:7506644, RSA id: 0x90178DBD
    neonatus na gimp.thz.net    # For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist