[ LUGOS ] HW za Linux

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Pon Maj 22 22:31:32 CEST 2000

Zdravo!

Ja glede na to kar si opisal ne pride v postev ne PIII se manj pa Athlon,
vsaj po moje ne. Mislim, da bo Celeron vec kot dovolj za tvoje zahteve.
Pride pa cez dober teden ven novi AMD Duron, ki naj bi bil precej boljsi kot
Celereona, pa bos videl kaksen bo. Ceprav pa bo malo problema glede plate in
nagradnje saj bo deloval na cisto novem vodilu in sicer SLOT A.

Za plato pa bi jaz vsekakor vzel MSI 6163 Pro ali pa MSI BX Master. Mislim,
plati sta obe dve zelo dobri, za drugo bom rekel, da je ODLICNA in da je
Abit BX6 rev 2.0, ki je slovela kot ena naj naj plat vsekakor slabsa kot pa
MSI BX Master. Pa se cena je nizja. To glede plat.

Glede graficne ... hmmm. Glede na to, kje se nahajas imas na izbiro malo
morje graficnih in mislim, da kaksne res "igrackaste" kartice ne potrebujes,
tako da tukaj odpade GeForce. Ce pa bos rabil Open Gl podporo in pa kartico
z dovolj Rama, povrhu pa se hiter DAC procesor in zelo sprejemljivo ceno,
potem je edina logicna izbira graficna z procesorjem TNT2. Vse ostalo kot
kaksen ATI ali pa ze integracija na MB je bedarija.

Pa se diski ... tukaj pa sigurno ze sam ves kaj bos vzel. Samo en stavek mi
pade na misel "nikoli ni prevec" in tega se drzi. Seveda pa ne iti v kake
nore ekstreme.

Upam, da sem ti lahko pomagal!

Lep pozdrav!

Dejan Klancar