[ LUGOS ] HW za Linux

Iztok Umek iztok na si-con.com
Pon Maj 22 21:35:22 CEST 2000

Zivjo!

V guzvi preseljevanja na drug kontinent sem seveda doma pustil tudi
racunalnik. Tukaj pa mi hocejo prodajati le masine z instaliranim
Windblowsi.

Pa sem se nekako dokopal do www.priceline.com, vendar imam rahel problem.
Nisem rpevec hardwersko podkovan, kaj bi bilo dobro in delujoce pod Linuxom
(Debian). Rad bi kaksne nasvete za solidno (ne hi end) domaco masino, ki bo
prvenstveno namenjena dial-up, gimp, domaci web-server za razvijanje in
testiranje strani, branje in pisanje poste... skratka tipicen domaci
racunalnik.

Kaj primorocate? Intel PIII? Celeron? Athlon? V kombinaciji s kaksno maticno
plosco?

To je tisto, kar me najbolj skrbi. Rad bi, da ne bi kupil nekaj, kar se ne
bo dalo nadgraditi ze cez kak mesec.

Seveda kaksen nasvet za graficno kartico in diske tudi prav pride.

LP,
	Iztok

Dodatne informacije o seznamu Starilist