[ LUGOS ] lilo

damir.cifer na kiss.uni-lj.si damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Tor Maj 30 17:54:16 CEST 2000

On Tue, 30 May 2000, Ales Struznik wrote:

> 2 disk=NT server 4  hdb
> 3 disk=win98 hdc1(aktivna particija), win2000=hdc2
> Tezava je lilo, ker mi noce startati win98, nt4 ali linux pa
> mi dela OK. Vsak disk ima nastavljeno aktivno particjo kjer je sistem.
> Instalacija je potekal vsak disk posebej, nato sem prikljucil vse diske
> fizicno in namestil lilo.

Vsekakor bos moral rocno popraviti lilo.conf ... izgledal pa naj bi nekako
takole:

lilo.conf:
boot=/dev/hda
disk=/dev/hda
  bios=0x80
disk=/dev/hdb
  bios=0x81
disk=/dev/hdc
  bios=0x82
delay=50
image=/boot/vmlinuz-2.2.15
  root=/dev/hda1
  label=linux
  readčonly
  append="mem=128M"
other=/dev/hdc1
  label=dos
  table=/dev/hdc
  map-drive=0x80
     to=0x82
  map-drive=0x81
     to=0x80
  map-drive=0x82
     to=0x81

[To ti bo spremenilo vrstni red diskov kot jih vidijo operacijski sistemi,
v tvojem primeru winsi. 0x80 ("/dev/hda") bo trenutni 0x82 ("/dev/hdc"),
0x81 ("/dev/hdb") bo trenutni 0x80 ("/dev/hda"), 0x82 ("/dev/hdc") bo
trenutni 0x81 ("/dev/hdb"). Uredi se seveda po lastnih zeljah in dodaj se
vnos za NT, ker ga jaz nisem dodal :). Pa se obvezno opozorilo ... za
bozjo voljo ne poganjaj kakih disk utilityjev ki dostopajo do diskov preko
bios klicev ker se ti zna zgoditi kaj zelo cudnega (in predvsem
destruktivnega); predvsem odsvetujem Partition Magic 5.0 (aka crapware
:-I), vsaj dokler upoarbljas map-drive vnose v lilo.conf ....

lp, Damir.

    Damir Cifer                           <damir.cifer na kiss.uni-lj.si>
                                      http://www.kiss.uni-lj.si/~k4ef0098/