[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Maj 30 12:52:04 CEST 2000

On Mon, 29 May 2000, Borut Mrak wrote:

> Hmm...uradni del Debiana je samo to kar spada pod main in contrib. Vse ostalo
> NI Debian, ker ne ustreza DFSG (Debian Free Software Guidelines).

Za uradno razlicico ne bi ravno dajal roke v ogenj, ampak "de facto"
Debian vsebuje tudi non-free in non-US.

> Priznam, zmotil sem se pri stevilu source CD-jev. 2 sta. Pri stevilu binary
> CD-jev (brez non-free) pa se nisem. Vsaj ne za uradno izdajo...

Dobro, je pac stvar definicije, kaj vse stejemo pod Debian...

> Super. Jaz se moram v to se poglobit...bilo bi zanimivo naredit kaksno

Mislim, da dandanes to vec nima smisla, saj je nova verzija distribucije
tik pred vrati. V njej se bo pa procedura izdelave CDjev gotovo korenito
spremenila in spremembe tega na verziji 2.1 pri verziji 2.2 najbrz ne bodo
nic kaj prida uporabne.

Si pa kar mislim, da bodo tudi pri verziji 2.2 zagresili kaj neumnosti
(npr. odsotnost non-US podrocja) in si bo clovek spet moral po svoje
sestaviti CDje, ce bo hotel imeti celotno distribucijo na minimalnem
stevilu CDjev, ki se bo normalno instalirala.

> Mimogrede, na ftp.kando.hu delajo vsako nedeljo CD-je s trenutnim snapshotom
> frozen veje.(potato, 2.2) Gor je cisto vse, kar je pakirano in je zadeve za
> 3 CD-je in se 200MB na cetrtem.

Si to iz teh stirih CDjev ze poskusil kje instalirati? Se normalno
instalira ali je potrebno kaksno tezko caranje?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist