[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Jure Koren jure na hlod.net
Pet Maj 26 14:59:05 CEST 2000

On Fri, May 26, 2000 at 11:18:10AM +0000, Zelezen E. Egon wrote:
> 1.) Rad bi imel neko ditribucijo Linux-a katera bi res imela vse na
> CD-ju od uporabniskih do solate vsemogoce programe.

To je tistih 6 cdjev, ki jih potem omenjas pri SuSE. Finta je
v tem, da so gor tudi nekatere komercialne aplikacije in demoti.
Nekatere distribucije tezijo k tem, da so popolnoma GPL'd in torej
lahko z njimi pocnes kar hoces.

> 2.) Ravno tako tudi ne vem priporocat kakemu frendu kaj naj vzame od
> vseh teh mogocih distribucij da bo res na CD-jih in ne bo trebal skakat
> od enega FTP do drugega FTP. streznika.

Odvisno, kaj bo z masino pocel. Ce hoce workstation, ki lepo zgleda, po
moje lahko izbira med mandrake in redhat, ce bi pa rad imel tudi sam kaj
vpliva na to, kako izgleda in deluje vse skupaj pa naj se loti kaksne
distribucije, ki se ne instalira cisto sama od sebe.

>    Jaz bi res dal mogoce za zacetnika neko Slackwer distribucijo...pri
> tem je vse OK samo zacetnik brez kake kjige pri Slackwer-u kot je
> LINUX-BIBLE nima kaj pocet, vsaj po mojem mislenju. Za sam HOWTO je
> vcasih napisano pre skopo to mislim posebaj naznanit za zacetnika.

Tocno zato jaz priporocam slackware vsakemu, ki si zeli postavit varen
streznik. Nikakor ne bo prilezel dalec, ce ne bo prebral vsaj osnov, ko
pa enkrat reci kolikor toliko razumes, pa vsaj ves, koliko tvegas pri
kaksni stvari. Seveda je za ucinkovito delovanje potrebno se kaj vec,
vendar brez tega zacetnega koraka (beri beri) ne gre.

> 1.) Za starega macka, ki je nekje v mejah Linux-a na 50-50 % znanja
> Linux-a, katero distribucijo  naj vzame v roke in polozi v CD-R ?

Odvisno, kaj bo tam. Jaz prisegam na slackware, ker pac za vsak file vem,
kaj je notri in kje se nahaja. Nekateri imajo redhat, pa jim sluzi isto
kot meni. Vprasanje osebnega okusa, torej.

> 2.) Kako distribucijo naj priporocam zacetniku ki ima PC 486-DX4-100Mhz
> z 32M ram-a in
> 500M HD (ali je 32M Ram-a dovolj za Xwindowse z Netscape itd?)?

Jah, jaz spet lahko priporocim slackware, vendar, ce bo tam gor tekel
samo netscape in X, potem mirno lahko izberes katerokoli distribucijo.

> [...]
> CD-jev.
> Nobeden se ni prodajal distribucijo z 6. CD-ji vsaj do zdaj ni. Je
> kaznivo naprimer ce nekdo kupi SuSe Distribucijo na 6. CD-jih v Nemciji
> in jo polj razmnozi ??
> Ravno tako je tudi pri RedHat , vsi prodajajo 1.kos dejansko je pa na 3.
> CD-jih vsaj kolikor sem zasledil pri trgovcih v Avstriji. Takrat ko pa
> zacnes instalirat programe pa opazis ni tega pa ni tega in gres na ta
> FTP pa oni FTP itd ...
> Primer povem, naprimer SSH programa ni imel na CD-ju do zdaj nihce razen

Preberi zacetek maila.

> Btw
> Jaz osebno imam Debian !

Ni slaba izbira :)

> Windowse poznam nekaj malega (zelo malo).
> Od DOS-a uporabljam Caldera DR-DOS 7.02. Tolko da zivi na starem PC-ju!
> Se pravi pri meni Microsoft ne zivi.

Tudi dobro.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist