[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sob Maj 27 00:45:26 CEST 2000

"kesl (my mailing lists)" wrote:

> Po mojem zato, da na lahek nacin zasluzis. Zakaj bi prodajal 6 cdjev
> za 3000 sit, ce lahko enega za 1000. Folk pa itak ne ve, da to ni
> kompletn linux. Vec pa ze ne mores racunati, ker bi potem kupovali
> original, ki ni drag pa se knjiga je zraven pa vse lepo spakirano pa
> support...

dejansko recimo debian 2.1 pride na 2 cdjih (samo binary) ...
in potem se folk zacne pritozevat zakaj zavraga morata bit dva cdja, drugi imajo
pa samo enga ... (to se mi je res zgodil)

Drugace pa debian ima ogromno paketov 4000+ .. s tem da je veliko razdrobljenih
tako da je realna cifra kolicine programov verjetno okoli kake cetrtine te stevilke
(tako na blef.. ogromno je -dev, -dbg in -doc paketov)

Druge distribucije imajo (afaik) manj razlicnih programov... vendar pa recimo
za rpm obstaja toliko vec paketov ki so jih zgradili drugi (no resnici na ljubo
to ni vec problem, ker z alienom enostavno pretvoris in instaliras isto zadevo tudi
na debianu, stampedeju (ce se ne motim) in se kje.

Drugace pa za vse zacetnike, je moje mnenje da je RH edina resna izbira (suse in corel se nisem preizkusil)
NIKAKOR pa ne debian ali slackware

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist